13. jan. 2011

Før eller siden

Det eneste, jeg hører for tiden, er salgstaler for København. Salgstaler pakket ind i gode intentioner for min fremtidige non-akademiske karriere, mit kærlighedsliv, mit generelle velbefindende. Der er ikke den ting, som den by ikke kan klare for mig. Men jeg ved ikke helt, om jeg er færdig med Aarhus (det er man måske ret hurtigt). Under alle omstændigheder er jeg ikke færdig i Aarhus. Så jeg lytter til talerne, mens jeg smiler, drømmende, og bliver lidt glad for at høre, at der er noget København savner. Mig.

3 kommentarer:

  1. Apropos savne dig... var det så ikke noget med at det snart var tid til at ses igen..?

    SvarSlet
  2. Muld: !!!

    Kæreste Mejse: Jo, absolut. Jeg har så meget at fortælle siden sidst. Der er sket mange ting, og det føles stadigvæk som om, at vi er i starten af januar. Søndag? Jeg ringer pludseligt!

    SvarSlet