26. aug. 2009

Ikke den i København, nej

"Den Lille Havfrue, siger du?" siger jeg, mens få men præcise minder om min tvillingesøsters skønsang (aaaaaaAAAAAAaaaaaa) på badeværelset melder sin ankomst. Nu når jeg tænker over det, så har hun vist også haft veninder på besøg for at se Den Lille Havfrue for efterfølgende i fællesskab at nyde badeværelsets helt specielle havfrue-akustik

"Vi så den hele tiden, da vi var små og syge!", reklamerer Søs i telefonen. Hertil vil et passende svar måske være, at jeg ikke umiddelbart føler mig specielt sløj endsige lille, tænker jeg. Men Søs har besluttet sig, hvilket hun gør ved at udvide salgstalen til at omhandle popcorn og cola. Hun ved at det virker. Kl 19:00 i aften skal jeg se Den Lille Havfrue, og guderne ved, om der bliver skønsang før, under eller efter filmen.

4 kommentarer:

  1. Hvor sødt at I ser Disney film sammen :-)

    Har du også en tæller ligesom StineStregen har, og hvad viser den af daglige besøgende?

    SvarSlet
  2. Lad mig blot konstatere at det er første gang i lang tid :) Men øh, ja, det var faktisk lidt... fornøjeligt at se den igen. Tror vi skal se Bjørnebrødre næste gang.

    Jeg prøvede faktisk at finde et stykke kode til sådan én, men eh, det gik ikke så godt. Skal man ikke bare finde noget kode på nettet og så copy-paste inden for body-tag?

    SvarSlet
  3. Bjørne Brødre er også god! :-)

    Uh, det aner jeg ikke... men du kan vel altid bare få en chart-tæller. Det er i hvert fald nemt. Dér skal man bare kopiere noget kode ind et sted på siden...

    SvarSlet
  4. Tror jeg fandt ud af det! Nu mangler jeg bare nogle besøgende, så den har noget at lave :)

    SvarSlet