27. aug. 2009

Ting man kan vælge at fortryde

- At man lægger an på bartenderinden på Sidebar, der er en god ven til en god ven, når man ikke er i stand til at side på egen barstol. Hun ville ikke have mit nummer, og hun ville ikke snave, og på daværende tidspunkt syntes jeg da ærligt talt, at det var for dårligt. Er lidt i tvivl om hvorvidt jeg har karantæne, må finde ud af det ved lejlighed. Eller spørge min gode ven.

- At have mistet en Etiopier i bussen til Hejredalskollegiet, udelukkende fordi man var for nærig til selv at betale for egen busbilletten. På daværende tidspunkt var det givet, at manden kunne genkende City Vest i henhold til mit håndtegnede men meget præcise kort. Så skulle han stå af og vente i ganske kort tid, indtil jeg næsten rettidigt ankom på min cykel med nøglerne til hans nye kollegieværelse. Måske jeg endda ville være hurtigere end bussen?

- At man har sagt ja til at møde til jobsamtale kl 8:00 om morgenen, når man, cirka, er B menneske (som i extra-B-menneske, B+-menneske eller B^4-menneske). Frisk og frejdig iklædt nystrøget skjorte og bukser, hvis jeg husker det, skal man således cykle hvad der lige så godt kunne have været en tur til månen, så man kan sætte sig ned og snakke ens sag i en time, skarpt efterfulgt af en times test af meget mystisk og ukendt karakter. Og SÅ tilbage til uni. Iført svedig og lettere nusset skjorte. Og bukser. Hvis jeg husker det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar