12. aug. 2010

Re: \o/

Om fem dage sker det. Jeg bliver... udgivet? Nej, ikke rigtig, det lyder som om, at jeg får penge for det. Publiceret? Heller ikke, jeg er ret public i forvejen. Og jeg får stadigvæk ikke penge for det. Offentliggjort? Tja. Eh. Nej. Nåhmenaltså jeg får den her tekst smækket på en side, som ikke er min egen. Og det er bestillingsarbejde, og jeg får ikke en skid for det. Er det ikke awesome?!

Jeg synes det er awesome. Det vil givetvis forandre absolut ingenting, men hele tanken om, at én person (minimum) synes, at man godt kan ét eller andet, dén tanke giver mig vinger.
Hvis nu mere end én synes, at det er godt, så kan det jo være, at det bliver en fast ting. Søs vil efterfølgende klappe i hendes små hænder, og hvine, at 'så er jeg totalt meget li'som Carrie', hvilket jeg efterfølgende vil protestere imod. Jeg ligner jo ikke engang en hest. Helt ærligt.

5 kommentarer:

  1. Hvilken side som ikke er din egen, får du smækket en tekst på!? Og tillykke! (også selvom du får nada for det ;)

    SvarSlet
  2. Jeg synes altså også, du er dygtig!

    ... men jeg synes også, du ligner lidt en hest... bare lidt.

    SvarSlet
  3. Trine: Spank you! Jeg smækker lige et link herind, når den kommer online :)

    Jesper: Mange tak! Og vås med dig, du trænger bare (stadigvæk) til briller.

    SvarSlet
  4. Trine: Her har du et link
    http://panbladet.dk/2787/?no_cache=1&tx_ttnews[tt_news]=3291

    Hvis jeg nu sagde, at klummen rummer enkelte fiktionselementer, så ville jeg ikke lyve. Af hensyn til min fremtid som troværdig klumme-skribent, så kan jeg imidlertid ikke afsløre hvilke elementer, der er tale om. Sådan, ja, helt præcist. Men lad os sige, at opgaven var, at skrive til et bestemt publikum, hvorfor jeg måtte skrive noget bestemt. Så er der vist også sagt nok om det :p

    SvarSlet
  5. Den hage er helt sikkert et hesteimplantat. Det er så godt set.

    SvarSlet