8. aug. 2010

Udforskning af lovmæssig umulighed I - at snave med lebber

Skanderbog var fabelagtigt, men hårdt. Dopamin-producerende og -sekreterende neuroner har været på overarbejde, og de er nu helt og aldeles udmattede - ikke ulig min krop. Derfor føles det måske meget naturligt, som om, at jeg er lidt deprimeret. Livet efter Skanderborg er ikke nær så interessant, som livet under. Men det kan det jo blive.

Nu skal I høre! Generelt var der stor morskab, men jeg har alligevel kun én god anekdote med derfra. I får den lige med det samme. På anden aften lykkes det mig at snave med ikke én, nej, men TO gudeskønne lebber. De lignede absolut ikke lebber, hvad det end så skal sige, men der var ikke nogen tvivl - de kunne lide bryster, og det kunne jeg jo godt forstå. Awesome, vil nogen nok mene, og selvom det var både dejligt og sjovt, så virker det lidt, som en, tja, en ikke-scoring. For ikke nok med, at de var lesbiske, så skulle de også giftes den følgende dag - med hinanden. Altså, at 'score' to lebber, der begge lover sig væk til hinanden den følgende dag - hvis dét ikke er at stirre ned i en blindgyde, så ved jeg ikke hvad er. Men hvad. Det er gratis at snave.

2 kommentarer:

  1. Uha, jeg elsker erotiske noveller!

    Du blev ikke inviteret med som forlover?

    SvarSlet
  2. Gør jeg egentlig også, nu når jeg tænker over det. Må udforske genren ved lejlighed.

    Jeg blev inviteret til selve brylluppet, men jeg blev nødt til at smutte forbi Århus den dag. Noget med at en eller anden spade, der havde brækket døren op til kælderrummet, og stjålet ting og sager. Min gamle Dell fra 2005, der manglede både batteri og harddisk inklusiv. Nåhja, og så var den søbet ind i danskvand. Der var med sikkerhed tale om én stor spade af en tyv at være.

    SvarSlet