2. aug. 2010

Koste-snave-skandalen - nu med saks

Midt i historien om, hvordan hun brækkede hendes arm to steder, da hun legede kost* på Skanderborg for to år siden, går det op for mig; jeg er lige blevet venner med min frisør. Eller hvad fanden. Var det da hun fortalte, om snave-føretrøjerne? Gul trøje for flest, bjerg trøje for størst, en-eller-anden-trøje for yngst? Eh. Under alle omstændigheder, så hedder hun Camilla.

Nej! Nu ved jeg det! Helt præcist, så gik det op for mig, da dagens emsige kælling, som egentlig nok styrer biksen, kommer hen og beder os dæmpe os. Halløjsauce, tænker jeg, og forsøger at forstå, hvorfor det skal være så seriøs en ting, det her med at blive klippet. Vi var lige i gang med at bonde, for helvede.


* Man drikker sig fuld, tager en kust, peger den mod himlen, og roterer med den og sig selv 10 gange om egen akse, hvorefter man forsøger at hoppe over den. Det bliver aldrig rigtig til andet end et forsøg, åbenbart. Et forsøg og brækkede knogler.

4 kommentarer:

  1. Heden har også noget kørende med sin frisør... I er nogle værre saks-fikserede nogen, er I!
    Han vil I øvrigt gerne være med til D&D, selvom han var lidt tilbageholdende til at starte med... jeg garanterede ham, han ikke underskrev en kontrakt på livslangt medlemskab af nørdernes klub - endnu.

    SvarSlet
  2. Hah :D Fedt. Tror det handler om, at blive klippet det helt rigtige sted. Tænk lidt over dén.

    Cool! Jeg lover, at det bliver meget mere teater og skuespil end egentlig nørderi. Har faktisk skrevet et lille manuskript til dig, eftersom jeg ikke er god til stemmer. Det bliver SÅ sjovt!

    SvarSlet
  3. Du må love mig at lave en mindre rolle til Heden, eventuelt som ork. Ellers bliver han ked af det!

    SvarSlet
  4. Det er allerede gjort :) Næste uge engang? Er sådan set lidt til Skanderborg Festival i øjeblikket. Har én voldsomt god historie at fortælle herfra indtil videre. Håber den formerer sig.

    SvarSlet