4. maj 2010

Fiasko in spe

Jeg fik det her tilbud om at komme i praktik et eller andet sted i Danmark. Det lyder måske en anelse diffust, men sandheden er, at jeg ikke aner hvor organisationen er placeret. Allerede her er det et eventyr.

Med den sikre viden om at den forrige praktikant efter endt uddannelse fik smidt en chefstilling i fjæset, så kan jeg kun se en lykkelig slutning på det hele. Specielt fordi jeg i modsætning til de 128 andre ansøgere har fået tilbudt en forlomme. Det kan, vitterligt, kun gå godt.

For selvfølgelig er jeg lige så god, som den forrige praktikant. Naturligvis er jeg klar til at udfylde en funktion, som jeg har absolut ingen praktisk erfaring med på forhånd. Uden videre vil jeg, der er uddannet men utrænet til op over begge ører, vise dem hvordan kagen skal skæres.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar