4. maj 2010

Forårsfornøjelse

Jeg ved ikke helt, men er det måske ikke det mest vidunderlige forår nogensinde?
Det tror jeg faktisk, at det er. Her er et par årsager til hvorfor dette forår er bedre, end så mange andre. Ja, altså, for mig. Forhåbentlig også for dig.

- Kurs
Jeg fik den her idé om, hvad jeg ville med mit liv, før jeg begyndte at læse. Men så kom jeg halvvejs med at læse, og så kom jeg i tvivl. Og så holdte jeg lidt op. Bare lidt. Men nu har jeg fået en ny idé, hvorfor jeg læser igen, og alting skal nok gå.

- Krøller
Et eller andet eller en eller anden får mine krøller til at være ekstra krøllede i disse dage. En eller anden holder af krøllerne, og måske også lidt af mig, og derfor holder jeg af mine krøller. Tak, krøller!

- Kølighed
Der er ikke rigtig noget, der haster så meget i disse dage, at der ikke er plads til en lur midt i det hele. Når man så er færdig med at 'while', som det hedder sig, hvor jeg kommer fra, så bevæger alting sig med lysets hastighed endnu engang. Og det helt okay.

- Knøgle*
At have en (k)nøgle til arbejdets køleskab, der i og for sig er større end min lejlighed, er en herlig ting. Specielt fordi jeg har carte blanche til at gå ned og forsyne mig, hvilket jeg hermed kan gøre hele tiden altid på alle tider af døgnet for evigt. Konstant. Hvis der er noget, der er bedre end god mad, så er det gratis god mad.

* Jeg ville så gerne, at det hele startede med k, for så var der en eller anden form for konsekvens. Det er der så nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar