7. sep. 2010

Nitte

Ordnede forhold med madlavning, tøjvask, automatisk opfyldning af køleskab, al den slags godter, det burde være en hjælp på det hele. Færre distraktioner i løbet af dagen og sådan. Men nej. Min opgave er lige så død, som den var, da jeg ankom.

Så nu sidder jeg, igen, hjemme ved forældrene med kriller i samtlige fibre efter at vende hjem til Århus. Hvad der skulle være en produktiv start på ugen, er blevet til alt andet end det. Til gengæld har jeg hygget lidt med Far, der vist synes, at det er ret hyggeligt at have selskab, nu når han alligevel arbejder hjemmefra. Vi får i hvert fald hentet noget 'brød' ved bageren til vores formiddagskaffe.
Jeg er næsten skræmt over hvor mange kaffe-ritualer en dag består af, når man sådan er voksen og arbejdende på kontor og den slags. Hjerne-juice, anyone?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar