2. sep. 2010

Hot-snot liste #5

Hot
- Vinter incoming! Jeg kan nu godt lide sne og mørke. Plus, nu har jeg fundet ud af, at jeg ikke får vinterdepressioner, men bare sådan depressioner i sig selv. Rart at vide, at man er mere alsidig end som så. Også rart at vide, at vinteren ikke nederen per excellence.
- Studievejledning! Alting er ikke helt umuligt alligevel, viser det sig. Man skal bare spørge de rette mennesker om assistance. Nizzle!
- Studiejob som reservetjener på favorit-restauranten! Ud over at være døden nær af nervøsitet, fordi jeg kender standarden, så glæder jeg mig ufattelig meget til at lege tallerken-taxa.

Snot
- Polterabendsplanlægning. Vi er alle sammen studerende, og jeg frygter for resultatet. Hvis vi laver en super polterabend, så bliver det til en uinteressant bryllupsgave. Og omvendt. What to do?
- Chefen bliver lidt træt af mig, når jeg siger op. Jeg bliver omvendt lidt træt af, at skulle aflevere nøglen til det evigt fyldte køleskab.
- Feber. Influenza. Hoste. Pest. Whatever. Jeg har det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar