26. jul. 2010

\o/

På trods af at studiet står lidt stille for tiden, så vader jeg i potentiel succes. Jeg har det op til lige under begge næsebor. Og hvad fanden skal man stille op med det?  En god ven, har sørget for, at jeg får lov til at skrive en lille ting, der vil blive læst af, forhåbentligvis, 30.000 mennesker. Min iværksætter-chef smider hjemmeside-projekter i nakken på mig, for hende selv og hendes iværksætter-venner. En anden god ven mener, at vi to totalt meget burde skrive manuskripter sammen til det her sketchshow, som han allerede har gang i på YouTube.
Jeg har råd til Skanderborg Festival, og det bliver en fest lige meget hvad. En ny guitar, er der sørme også råd til, pludseligt, hvilket jeg kun har sparet op til i lidt over et år. Jeg har et muligt ønskejob på bedding i hovedstaden, hvor godt og savnet selskab venter. Det er næsten for meget af det gode.

Og jeg vil det hele. Lige nu. Lige under mine næsebor smiler jeg, stort, som jeg nu gør, for jeg glæder mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar