7. mar. 2010

Sentimentalia

Jeg har spist så meget kage, at det føles som om, at jeg kunne skide en kagemand, komplet med flag, forklæde i marcipan med navn og år og alting. Lad det være sagt, det har været en MEGET hyggelig dag, også selvom der har været travlt med det hele. Problemet med al den travlhed er, at jeg ikke har haft tid til at snakke i telefon eller besvare fødselsdagsbeskeder, selvom lysten til at hoppe ud af vinduet og ryge en hengemt cigaret ude foran mit gamle værelse, mens jeg snakker i telefon, absolut har meldt sig. Som i gamle dage! Dengang man var... yngre.

Men nu er man ældre. Og hvad så? Svaret til dette spørgsmål er: Lige præcis. Tak for hilsnerne og kærligheden, kig forbi, hvis du har lyst til overskuds-fødselsdagskage. Men nok inden onsdag. Tror ikke, at det er friskt meget længere end til på onsdag.

4 kommentarer:

  1. Tillykke, fremmede! Jeg blev lige nødt til at skrive, da jeg bemærkede, at vi deler fødselsdag :)

    SvarSlet
  2. Tillykke selv, Anne Louise! Ikke en dårlig dag, at have fødselsdag på, eh? :)
    Lidt sjovt, at du også er et syvende-marts-barn. Ud over min tvilling var der en tredje person i min folkeskoleklasse, der havde fødselsdag den syvende. Så det var en dag med først meget sukker-høje unger, der ikke kunne koncentrere sig om NOGET, hvornæst det blev til en dag med meget sukker-trække unger, der ikke havde energi til NOGET. Overhovedet. Good times!

    SvarSlet