9. mar. 2010

Set til Oscar Night I BioCity

- Stine og Stines veninde, der stolt hiver ud i deres stræk-bukse-benklæder for at demonstrere helt præcist, hvor fleksible de er. I ved, den slags bukser, der har en art elastik i maven, og derfor er vildt behagelige. Først senere forstår jeg vigtigheden af at have behagelige bukser på til Oscar Night.

- Mig der med en småsmilende selvtilfredshed 'Undskyld mig'er og 'Jeg smutter lige forbi'er mig tværs igennem den lange snoede kø til dametoilettet, så jeg kan komme ind af døren til herretoilettet. Det kan godt ske, at de har bryster, dem i køen, men jeg pisser fanme, når jeg har lyst. Sku.

- Pedro, der grundet en kompleks etnicitet mener, at hans "land" har vundet bedste udlandske film lige meget hvilken film der vinder. Pedros forfædre har været vidt omkring, og de har ikke været bange for den lokale befolkning. Pedro snakker derfor alle sprog, også under filmen, og får efter kort tid at vide, at han skal holde kæft.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar