6. mar. 2010

Whilke teschtHIKler?

I et forsøg på at tage de sidste fem kilogram på, som jeg mistede i svinget for en lille måneds tid siden, kastede jeg mig for 23 minutter siden over en æske blommer i madeira, som jeg fandt nede i viktualierummet. Efter at have inhaleret den halve æske ligger jeg nu i min seng i en mild madeira-rus, der allerede har taget tilløb til en at udvikle sig til enkelte ambitionsløse tømmermænd. Jeg er officielt et skvat. Igen.

For jeg har ikke alene tabt mine overskydende kilogram i sygdomsforløbet, men også min alkoholtolerance og dertilhørende testikler, åbenbart. Rigtige mænd kan jo tørlægge Frankrigs vinkældre, og stadigvæk være i stand til at unicykle til månen, mens de citerer Den Gamle Mand og Havet baglæns. Rigtige mænd skriver ikke som piger. Skulle du falde over et sæt kugler og tilhørende alkoholtolerance, så returner dem venligst til undertegnede. Tak.

1 kommentar:

  1. Bare rolig.....de dukker op igen :-)
    Ligeså alkoholtolerancen.....

    SvarSlet