3. feb. 2010

Fødselsdagsforberedelser

Åååh, fødselsdag. Det føles lidt som en skældsord. Sig det meget hurtigt, lav en vred grimasse, slå en hånd hårdt ned i bordet, og så er den der. Ikke destro mindre er det ved at være den tid på året igen. Hvad kan man gøre?

Nødvendigvis må man fejres. Jeg havde egentlig sagt til min (tvillinge-)Søs(-ter), at jeg ikke rigtig syntes, at der skulle ske noget i år. Herregud, vi bliver jo bare 26, ikke?
Men nu har hun sendt invitationer ud. Hun har planer om at lave mad. Hun har arrangeret lagkagebagning. Brugt tid på at opfinde manøvrer og strategier, så Farmor ikke kommer til at smøre fødselsdagsbollerne. 5 cm smør er bare ikke det hit, som det har været. Alt i alt, så har Søs gjort det godt.
Søs burde måske belønnes med en hjælpende hånd. Hun mener det jo godt, og så god er hun heller ikke til at lave mad. Måske jeg skulle tage mig af den del, når hun er engang er færdig med at give mig lammere, for at jeg rent faktisk skrev det, lige her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar