25. feb. 2010

Studieinaktivitet

Der var engang, hvor jeg tænkte, at jeg ville finde en hel del inspiration til denne blog i mit studie. Du ved, Star Wars nørder i ømfindigt slagsmål med Star Trek nørder midt i forelæsningen, pludselige møder med spændende mennesker klokken midt om natten i IT-husets bibliotek, hede blikke til nørdinderne fra digitalt design på tværs af printere. Den slags.

Men så fandt jeg ud af, at jeg ikke var en nørd. Eller, nej, jeg er ikke nørd nok. Lige så stille er det blevet til, at jeg sprang ud over rælingen på semester-skibet, fordi det skuda var et nederen skib. Så hellere snorkle lidt rundt lige her. Jeg har alligevel en eksamen eller to fra det forrige, som jeg kan bruge tiden på. Spørgsmålet er så nu, om jeg bør melde SU fra, selvom jeg er berettiget. Man kunne gemme til det sidste semester, hvor man ellers er SU-løs. Eller man kunne leve et sødere liv, sådan, lige nu. Hmmm. Beslutninger, beslutninger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar