1. feb. 2010

Med vanlig fornuftig timing

Pis. Pis og lort. Jeg ligger i min seng, iført en t-shit, en undertrøje, en skiundertrøje, en striktrøje og en dyne. Og jeg fryser. Nå ja, og bukser og de gode strømper, som jeg fik af Farmor til jul. Jeg tror minsandten, at jeg har feber.
Normalt er jeg ikke ked af at være syg. Det er nødvendigvis noget man er nu og da. Normalt har jeg bare undervisning at tage mig af, og undervisning er i sagens natur noget, man ikke altid er til alligevel. Det går ikke nogen steder.

Men i morgen er ikke en normal dag. Det unormale består i, at jeg skulle på roadtrip til Kolding for at lave mad, og det havde jeg egentlig glædet mig til.
Det vil være en rigtig dårlig idé at blande influenza i salaten, nu når jeg alligevel står og roder rundt i den. Det vil være en bedre idé at blive rask, ja. Så nu drikker jeg vand, the og suppe på livet løs, og håber på, at det hjælper.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar