5. feb. 2010

Defekte nisser og en snorkende hvalros

Jeg havde egentlig lovet mig selv, at jeg end ikke ville forsøge, at blogge fra mobilen. Det er en lidt klodset platform, det tager rent faktisk en lille krig at skrive bare et enkelt afsnit. Men nu ligger jeg, lidt pludseligt, i en hospitalsseng i en stue med tre nisser. De har netop rullet den tredje herind, lige over for min seng. Jeg håber bare, at han ikke snorker lige så meget som min side-nisse. På trods af mange dejlige ting i mine to drops, så er jeg ikke rigtig i humør til stereosnorkeri. Jeg aner ikke hvornår jeg er hjemme igen, men så længe jeg ikke kan sove så grund af hvalrossen ved siden af mig, så skal jeg nok give lyd fra mig nu og da.

4 kommentarer:

  1. Pyha, det lyder ikke godt. Jeg håber ikke, at det er noget alvorligt! God bedring.
    (Gad vide om du også kan læse kommentarer fra mobilen?)

    SvarSlet
  2. Puuh ha da. Sikke en udvikling. Er der tilstødt lungebetændelse ?
    Rigtig god bedring:)

    SvarSlet
  3. Aj, må man godt lige være sådan lidt på-afstand-og-jeg-kender-dig-ikke-bekymret? Stakkels menneske. Rigtig god bedring herfra!

    SvarSlet
  4. Mange tak skal I have alle sammen :) De fandt aldrig rigtig ud af, hvad der var i vejen, men de blandede den her awesome cocktail af et drop (eller tre) at være, og det hjalp enormt meget på alting. Rart at kunne trække vejret ordentligt selv. Så de udskrev mig her i dag, og gav mig en gigantisk recept med i bagagen. Overvejer at overtrække pillerne med chokolade, for de er ikke specielt lækre, som de er. Nææh, vitaminpille-fabrikanterne, dem der laver vitaminpiller der smager af lækre, nærende, syntetiske jordbær, dé har forstået, hvad deres kunder vil have.

    Charlotte - Det kan jeg faktisk godt, men jeg var ved at løbe tør for strøm midt i det hele. Det var dog meget glædeligt at vende hjem til jeres kommentarer :)

    Annette - Nope, af en eller anden årsag, så er infektionen, hvad den end så helt præcist består i, hoppet direkte ud i blodbanen. Det er åbenbart en virus, der har ambitioner om noget større end de organer, der har med respiration at gøre. Snobbet virus.

    Stine - Altid :) Det er en meget menneskelig, og meget værdsat egenskab. Det er garanteret din meget finjusterede empati, der gør dig så god til dit fag, som du er.

    SvarSlet