29. nov. 2009

Arbejd, arbejd

Langt om længe er det sket, studiejobbet er i hus. Godt ske det ikke er studierelevant, men til gengæld får jeg lov til at rende rundt i et køkken og lave mad. Eller forarbejdet til mad nok nærmere. Jeg forestiller mig, at jeg kommer til at finsnitte en hel del løg, for hvad fanden skal man ellers bruge mig til?

Den nye chef ringede midt i en konfektlavningskonkurrence, hvor jeg var travlt optaget af at forsøge at lave en art trøffel. Det gik ikke så godt, men den nye chef hedder Anders, og han kunne sku' egentlig godt forstå, at jeg selv synes, at jeg var Supermand i et køkken, nu når jeg sådan (med lidt assistance) havde smækket en hollandaise sammen. Jeg er lidt forhånds-fan af Anders, for han lyder egentlig som en meget stille og rolig fyr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar