5. nov. 2009

Sssh

"Nåh for søren, julemand Jørgen", tænkte jeg. Efter at have overhørt et ellers meget interessant Lotte Hansen foredrag, er jeg lige så stille kommet til den konklusion, at det der politiske kommunikation måske ikke er noget for mig alligevel. I hvert fald ikke det praktiske arbejde. Hvem havde troet, at det skulle være så beskidt en branche? Lidt smudsig i kanten, javist, men det er jo bare spændende. Der er dog forskel på en smudsig kant og en gylletank.

Jeg havde ellers den her idé om, at jeg ville være god til den slags. Det er dog lidt svært at føle sig indsigtsfuld eller kompetent nok til at bestride nogen som helst stilling, efter at have knoklet rundt i alting i et par døgen uden søvn til li'som at afbryde det hele. Man ved, at det er galt, når Lotte Hansens ansigt begynder at flimre for ens øjne. Under alle omstændigheder er det ikke hendes skyld. Måske jeg er indbildsk og udhvilet nok i morgen, til at være kommet på andre tanker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar