10. nov. 2009

Med måde

Hermed en lille liste over ting, som jeg for fremtiden nødvendigvis må moderere mit forbrug af, grundet mange forskellige ting:

1 - Vin. Som altid. Har kigget lidt på regnskabet (som om jeg havde ét), og den post fylder måske lige rigeligt i landskabet.
2 - Knækbrød. I erkendelse af at man rent faktisk kan få for mange fibre. Du ved, at du har fået for mange fibre, når mavens rumlen skræmmer låne-katten væk. Og at du i det hele taget føler dig mæt, konstant.
3 - Emily Brontë. Godt ske, at hun har skrevet en klassiker, men det er så en ret uinteressant én af slagsen. Godt klaret, ellers. Man kan aldrig få for lidt Emily Brontë!
4 - Min seng. Har været ufattelig udmattet på det seneste. Har givetvis relation til punkt 1.
5 - Filtpenne. Kom til at købe én på andet semester, og har været begejstret og storforbruger siden. 0,5 mm filtpen gør vidundere for min håndskrift. Det er... det er næsten... læseligt!
6 - Taletid. Billigere end et abonnement, afgjort, men ikke gratis. Overhovedet.
7 - Arbejdsløshed. Men det er der råd for! Har fundet et potentielt favorit job, skal bare lige overbevise arbejdsgiver om at jeg er awesome. For det er jeg. Fanme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar