8. nov. 2009

Mad og motiviation

Har en fabelagtig lyst og motivation til at lave mad resten af mine dage. At skrive om det endvidere. En meget almindelig indskydelse, vil jeg tro, hvis man lige har set Julie & Julia, og egentlig godt kan lide at lave mad. Jeg vil bare gerne have et større køkken. Og en opvaskemaskine! Langt over halvdelen af al den tid, som jeg bruger på at eksperimentere og producere katastrofer går med at tage opvasken. Forfærdeligt koncept, at skulle vaske op i hånden.

Den opmærksomme læser vil bemærke, at jeg har produceret hele tre tekster inden for det samme døgn. Den opmærksomme læser vil huske, at jeg har lovet mig selv og netop den opmærksomme læser, at skrive 365 tekster på 365 dage. Betragt de tre tekster som mit forsøg på at indhente det forsømte. Må jeg være ansvarlig og underholdende at læse for eftertiden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar