21. sep. 2009

Bubble Trouble II

Min søster og jeg blev meget hurtigt afhængige af bobler. Bobler, spyttet ud i rå mængder, af to små drager, henholdsvis blå og grøn. Der er selvfølgelig tale om Bubble Bobble. Besættelsen med bobler og drager varede ved, selv efter Commadorens alt for sene død. Den dag, hvor jeg købte en Xbox 360, afbrød hun min talestrøm ("tredjegenerationskonsol", "trådløs controller, "mediecenter") med ét spørgsmål og kun ét:
"Kan man spille Bubble Bobble på den?"
En anelse uforstående måbede jeg lidt af min søster, dernæst af maksinen. Nej, det kan man faktisk ikke. På den måde kan jeg godt forstå, at hun ikke fandt maskinen så interessant endda. Hvis den ikke kan levere en hyggestund, sammenlignelig med hvad Commadore 64'eren kunne, hvad er den så værd?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar