8. sep. 2009

OoooooooOOOOOOoooooo

Jeg kan godt lide, at have luret hvordan jeg kan printe til 0,- kr per side, men jeg kan ikke undlade at have lidt ondt i min træ-karma. Må og skal undervisere distribuere læsestof digitalt? Vil døde træers vrede ånder hjemsøge mig før eller siden, fordi jeg printer artikel efter artikel ud i håbet om at få læst dem alle sammen, mens jeg kun kommer halvvejs igennem den første?
Her er så måske sagens kerne. Hvis man nu vidste, at man ville ende med at gøre en forskel på denne her planet (i træernes favør), så kunne man retfærdiggøre det. Men det kan man af gode grunde ikke vide, hvorfor man er ladt tilbage med ambitioner, drømme og gode intentioner. Jeg tvivler bare på, at ambitioner er en valid møntfod for vrede træ-ånder. Det er sku nok nærmere ens sjæl, der skal til. Forbandet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar