1. sep. 2009

Festuge Skrifterne #4

Og så så man Hr. Lange cykle ned af Langelandsgade, stoppe undervejs for at rode med cykelen, der vist er ved at være pensions-moden, så han kan fortsætte længere ned af Langelandsgade. Nede ved Vestrebrotorv går det, galt kæden hopper af, og jeg hopper meget elegant af cykelen og begynder at trække. Efter at have rodet liiidt mere med cykelen. Destinationen er Festugens kontor, hvor is-billetter venter på mig.

På vej op ad Aros bakken, der til stadighed er plaget af vejarbejde, møder jeg op til flere folk. Og de glor. Som i tag-et-billede-moster. Overvejer hvorvidt jeg har mig en helt fantastisk hårdag, eller om jeg måske bare hare en se-godt-ud-generelt-dag. Den sidste type dage er sjældne, men de forekommer. På månen.

Inde på Maries kontor åbenbares jeg for sandheden, idet hun udbryder, at hun ikke kan koncentrere sig om hvad jeg siger, for jeg er sort i hele hovedet, og har den her Hitler ting kørende.

På månen. Som sagt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar