22. sep. 2009

Ekskærlighed

Pludseligt falder man over en 'ekskæreste', som man ikke har fortalt nogen om. Kan man overhovedet nå at være kærester, efter blot 22 dage? Jeg er ret sikker på, at det er for kort tid. Men jeg var glad, smilende og begejstret i de dage, der nu engang var. Jeg ville gerne have, at dét her var sådan det var, at være kærester. Guderne ved, at jeg ikke har mange erfaringer på det punkt.

Målet med at flytte tilbage til Århus var, at færdiggøre uddannelsen, få en kæreste og at være glad i processen. Der er tid endnu, det kan stadigvæk nåes. Jeg regner med at blive utålmodig og derfor ulideligt selskab omkring år 2011, hvilket helt sikkert vil hjælpe på alting.

2 kommentarer:

  1. Men indtil 2011 saa er du vores alle sammens favorit Hans? ;)

    SvarSlet
  2. Indtil da, ja ;)

    Jeg glæder mig til at høre (endnu mere) om dine eventyr, når du kommer hjem. Stunsen, undertegnede og eder skal jo julehygge i hendes lejlighed, at du ved det!

    SvarSlet