19. sep. 2009

Mere virus, tak

Lige som jeg selv er ved at blive rask inficeres computeren med en eller anden virus. Og jeg ved helt præcis hvornår det skete. Imens jeg var syg, kedede jeg mig måske en lille smule. Så jeg tænkte noget i retning af "Hey, det der Windows XP, det ser da lidt fesent ud efterhånden. Jeg må hellere style det lidt". Stylingsprocessen involverede at downloade forskellige programmer, der så ville peppe alting lidt mere op. Få det til at ligne alt muligt andet end standard Windows XP, måske.

Pludseligt render jeg ind i et program, der kræver en kode, hvorefter jeg begynder at lede efter en crack til programmet. Én download senere, og min skærm bliver voldtaget af advarsler fra mit anti-virus program. Før nu har jeg ikke turdet logge på noget som helst, hvorfor der ikke var nogen tekst i går. Jeg regner med at indhente alting, så snart jeg er blevet helt og aldeles virus fri på alle mulige måder.

Jeg undrer mig dog over anti-virus programmets brugbarhed. At råbe "Holy macaroni, du er blevet inficeret med virus!" når virusen først har sørget for de første 56 pop-ups, det er måske lidt ubrugeligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar