15. sep. 2009

Gode personer (med pakker) kan også ringe på.

"Hva'..." mæler jeg, idet den unge postbudinde rækker mig underskrifts-pakke-scanner-gameboy-PDA'en. Skrivefeltet er overtegnet med blå ridser. Det kunne godt ligne et slemt tilfælde af manglende indsigt i nymodens teknologi, måske aldersrelateret. Måske en dårlig idé at bruge en kuglepen som stylus.
"Er der mange, der ikke helt forstår det her touch-screen halløj?" spørger jeg, mens jeg forsøger at klemme min (lange) signatur ind på det lille felt.
"Mest ældre," smiler hun, og tager PDA'en fra mig. Jeg har lidt lyst til at spørge, om jeg ikke kan få en ommer, for der var ikke plads til hverken mellemnavn eller de sidste 7 bogstaver af mit efternavn.
"Men, øh, den kan holde til det. Hav en god dag!"
"Hej hej," mumler jeg, mens hun forsvinder ned af trappen. Jeg vender min opmærksomhed mod pakken. Gad vide...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar