6. okt. 2009

Dag efter dag, uge efter uge

Mandag morgen:

"Unf. Nej. Gåvæksol. Kaf'. Nu."

Tirsdag morgen:
"Umf. Neeej. Væksol! Kaaaffe!"

Onsdag morgen, hvor jeg først møder kl 13:15:
"Zzz"

Torsdag morgen:
"Ikke mere kaffe? Ikke leve uden kaffe. Må købe kaffe."

Fredag morgen, hvor jeg ingen timer har. Overhovedet:

"Af en klump gas, der er gået ild i, så tager den godt nok sig selv ret alvorlig. Om igen ville jeg nok også tage min funktion ret alvorligt, hvis jeg havde lavet det samme siden tidernes morgen. Well done, sol, well done. En inspiration for os alle; umulig at ignorere, som du er."


Lørdag morgen:
"Mmm. Opvask, tøjvask, gulvvask. Og SÅ læsning. Ej. Opvask, tøjvask, gulvvask, guitarspil, kaffe-indkøbing, læsning. Ja. Sådan må det være. Skal bare liiige læse nyheder..."

Søndag morgen:
"Aldrig. Mere. Vin."

Ingen kommentarer:

Send en kommentar