23. okt. 2009

Man kommer langt med gode instruktioner

- Hvad fanden?
- Øh...
- Hvor har du lært alt det her henne?
- Det er bare, eh, det er bare de her kokkevenner, du ved.
- Som du, hvad, går i skole ved?
- Heh, nej, desværre. Jeg spørger dem bare om lidt tips og tricks, og så deler de ud af visdommen.
- Hm. Nogen ville sige, at du snød.
- Jep. Det ville jeg sku egentlig nok også selv.

Rasmus skrev i går aftes, at vi skulle mødes foran Havnens Fiskehus. For at købe en "syg fisk", som han sagde. Resten af min aften gik dernæst med at prøve at riste mandler med tilpas meget honning til at det gav farve, tilpas lidt honning til at det ikke gav alt for meget smag. En balancegang, der er lettere besværlig, kan jeg afsløre.
Siden jeg er begyndt at efterspørge og modtage disse instruktioner, så er det som oftest kun, når jeg selv forsøger mig, at det fejler. Men så fejler det også horribelt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar