23. jan. 2010

Gave fører til fest fører til noget anderledes

Det er nu meget smart, det der Facebook. Jeg kan takket være Facebook se, at jeg er den eneste mand/fyr/dreng, der med sikkerhed kommer til aftenens fest. Resten af de inviterede repræsentanter for mit køn, kønnet der opfandt uvurderlige ord som 'dingleribs' og 'smatkasse', står alle som 'dukker måske op'.
Her begynder man så at føle en art panik-angst. Skal aftenen i sandhed gå med at diskutere X-factor og Twilight Sagaen? Jeg har for helvede allerede købt en gave til fødselsdagsbarnet, og jeg har egentlig ikke bedre ting at tage mig til. Afsted skal jeg.

Så længe jeg finder en plads ved siden af pigerne fra holdet, pigerne som jeg i det mindste kan føre en umiddelbar samtale med, så skal jeg nok overleve indtil det punkt, hvor jeg og de resterende gæster er blevet så tilpas snaldrede, at alle er gode venner med alle, hvilket i øvrigt er det helt rigtige tidspunkt at introducere mig selv til det halve håndboldhold, der åbenbart også dukker op.

Det skal nok blive en... en anderledes aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar