11. jan. 2010

Lebbe til undsætning!

Jeg har lavet mig en lebbe. Det meste af tiden hænger hun ud i Las Vegas, hvor hun blæser hjernen ud på terrorister med hendes Heckler & Koch G3 riffel m. 6x kikkertsigte. Ud over enkeltstående uheld med nogle fladpandede civile, der måske kom lidt i vejen for kugleregnen, så er hun ret dygtig.

Den oprindelige tanke var egentlig, at se hvor smuk en kvinde, man kunne lave. Hun skulle helst være så smuk, at ingen terrorist kunne nænne at plaffe huller i hende. Hvis hun skal være en del af eliten, så skal hun jo have visse fordele. Men da jeg så bladrer igennem de forskellige ansigter, så står valget tilsyneladende mellem otte forskellige grader af lebbethed. Til sammenligning ligner mande-ansigterne noget en pansret mandskabsvogn har øvet sig i at parallelparkere oven på.

Forbløffet over, at der overhovedet findes otte forskellige måder, at ligne en lebbe på, beslutter jeg mig for at lave en rigtig led en af slagsen. Og led, dét er hun. Kort, sort hår, aviator solbriller, tanktop, cargo bukser, og kun den allermest nødvendige skudsikre rustning. Og en kæmpe stor gøb, selvfølgelig. Så nu må I have mig undskyldt, kuglerne i min lebbes gevær har en aftale med et utal af ondsindede lejesvende. Om noget har vi ikke tænkt os at være så uhøflige at komme for sent.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar