16. jan. 2010

Upsadasse

Næsten død. Ikke helt i live. Lad os sige, at det har været en lang og hård dag, og at jeg tabte min telefon ned af fem trappetrin på vej ud af døren. Trappetrinene var, viste det sig, lavet af den hårdeste art sten, der overhovedet er at finde på denne planet. Og der var kun lige nok til de fem trappetrin, skal det siges. Fancy! Men telefonen kunne ikke lide at blive tabt på den måde, endsige at lande på noget så hårdt. Så den gik lidt i stykker. På en måde. Jeg kan ringe fra den, hvis jeg holde de to dele, som den nu er i, med begge hænder. SMS'er tør jeg slet ikke tænke på at overveje at vurdere at forsøge at skrive. Så nu er den næsten død. Ikke helt i live.

Det må betyde, at det er helt i orden, ja, endda nødvendigt for mig, at begynde at overveje hvilken HTC telefon, jeg skal købe mig inden alt for lang tid. Oh well!

2 kommentarer:

  1. Okay! Jeg ville faktisk ringe til dig nu her, bare lige sådan for at høre lidt om det nyeste legetøj og sådan :) Googler lige Google Phone.

    SvarSlet