9. dec. 2009

At vende det andet lår til

- Er du bange?
- Æh...
- Tør du ikke danse med en ældre kvinde?
- Øh, deeet, jeg, eh, jeg er ikke, sådan, jeg danser bare ikke generelt.
- Så må jeg jo lære dig det!

Det er lørdag aften, og jeg står på Sidebar. Nærmere bestemt i den øverste bar. Der er Swing Ting, og stedet er pakket med glade mennesker, der snakker, griner, danser, hælder drinks ud over hinanden. Alle hygger sig, alle har sig en fest. Til højre for mig står der en lille dame, midt i trediverne vil jeg tro, og gnubber sig op ad mit lår. Til venstre står Emil og snakker med Sophie, der står og morer sig over, at mit højre lår får så meget opmærksomhed, som det nu engang gør. Ude af stand til at finde på den høflige måde, at få den lille dame til at indstille lår-gnubberiet på, tager jeg et sip af min vodka martini, og indstiller mig på at vente, til hun bliver træt af det. Kan ikke blive ved med at være sjovt. Kan det?

4 kommentarer:

  1. Hvis man lever højt på at gøre folk ilde til mode ... så jo ^^

    SvarSlet
  2. Det var i hvert fald resultatet. Hun fik mig i hvert fald ikke overtalt til at snave :)

    SvarSlet
  3. Du kunne også bare have sagt at du pudsigt nok havde opbrugt din pensionist rate for denne måned ;)

    SvarSlet
  4. Og først nu kommer jeg i tanke om, at der er rater for den slags. Som rigtig nok ville være opbrugt :p

    Men det var en god tur, ellers. Du skulle have været med, skulle du!

    SvarSlet