12. dec. 2009

Det er li'som menstruation, bortset fra, at det ikke er det

Eftersom søndag byder på arbejde, troede man, at man ville være tilfreds med at lave ingenting lørdag aften. Alligevel sidder man nu her i ens seng, nyvasket og varm, og har lidt... lidt kriller i kroppen. Man burde lave et eller andet, ikke?

Normalt ville jeg spille på min Xbox, men den er her ikke. Forældrene tog den med hjem for mig, så den kunne være parat til juleferien, hvor storebror og jeg skal game lidt.

Normalt ville jeg spille guitar, men det gør en anelse ondt. Har tilsyneladende fået arbejde i 'Kitchen of a Thousand Cuts'. Jeg kan godt lide at forestille mig, at stedet hed det, specielt hvis det var en restaurant i Japan. For hver gang jeg kommer hjem og går i bad, gnubber mig ind i sæbe, så finder jeg cirka 325 steder, hvor jeg åbenbart har snittet, skåret eller hakket i mig selv. Havde bare lidt for travlt til at bemærke smerten. Eller blodet, for den sags skyld.

Så det er ikke en normal lørdag. Fuldmånetid, måske?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar