19. dec. 2009

En haj efter rytmer

Jeg kan ærligt talt ikke huske hvor jeg først hørte om siden, men jeg synes, at den er værd at sende videre. Betragt det som en lille gave. Til jer fra mig.

Grooveshark.com


Hvis man, som jeg, godt kan lide at gå på jagt efter ny musik i cyberspace, så er Grooveshark den helt rigtige side for dig. Det er stort set en Zune-iTunes-WMP-Songbird i browser-forklædning. Tusindvis af brugere stiller deres musik til rådighed, hvorefter du kan streame det lige så tosset, du vil. Du kan lave playlister, oprette favoritter, gå på opdagelse i folks hitlister. Fordi du aldrig kommer i besiddelse af selve musikfilen, så er det vist endda lovligt. Så længe du har internet i nærheden, så har du - hermed - altid det musik, som du gerne vil høre hos dig. Hvilket jeg godt kan være begejstret for. Jatak.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar