31. dec. 2009

Godt nytår!

Nytårsaften. Lige om lidt. Jeg har knoklet i de sidste mange dage, synes jeg, for at nå det hele. I dag har jeg så haft travlt med at hvile, sove, besøge min dejlige tvillingesøster og derefter Vinpusher-Lars. Nu har jeg 1½ time til at iklæde mig et jakkesæt , pakke en gave eller to ind, skrive lidt i en bog. Hvilket jeg nok skal nå. I dag går den ikke at være sent på den. Ingen fashionably lateness. Jeg er ventet og fuld af tusindvis af små forventninger. Det bliver en dejlig aften. Må I have en tilsvarende sikker aften i selskab med jeres kære. Pas på jer selv og jeres familier, og må alt være vel, når vi ligger os til at sove ind i et nyt år.

5 kommentarer:

  1. Hey! Ny post! >_<
    Jeg ved at du ikke har sovet indtil nu!

    SvarSlet
  2. Hehe, undskyld! Jeg har bare været så elendig, elendig som kun mænd kan være det! Og jo, jeg har været døden nær op til flere gange. Som kun mænd kan være det. Jeg forsøger at komme igang igen nu her. Det er for dårligt, som det er.

    SvarSlet
  3. Jeg har mine faste ritualer hver dag før jeg prøver på at skrive, men din del manglede O_O
    Fy ha, det kan vi ikke ha. Du kunne jo bare have sagt til så var jeg kommet med suppe og varm kakao :)

    SvarSlet
  4. Jeg beklager :< Jeg er ved at være frisk igen, bare lidt i hvert fald. Men kan vi ikke tage en skål suppe og lidt varm kakao alligevel? :)

    SvarSlet
  5. Hm ... jo ^^
    But tomorrow is weekend :O Aren't you booked solid, you popular man you ? :D

    SvarSlet