23. apr. 2010

Hit me with your rythm stick!

I kender det med sikkerhed. Man bladrer igennem alt ens musik i jagten på et eller andet, som man er i humør til at lytte til - og man finder ikke noget. Så ved man, at det er tid; man trænger til at finde et nyt band, at kaste sig over.

Jeg synes ellers, at jeg er god til at finde musik, prøve nye genre, den slags. Imidlertid er alle mine ellers trofaste kilder til musik-eksploration tørret ud, hvorfor jeg føler mig lidt fortabt. Så jeg henvender mig til jer, kære læsere.

Hvis I har et bud på et eller andet, som jeg umuligt kan overleve ikke at lytte til lige nu, så giv mig et praj. Alt andet end døds metal er fint (beklager, døds metalfans, jeg ville gerne elske jeres musik, men jeg er for etableret og ordentlig og konform(får jeg at vide))!

3 kommentarer:

  1. Hej :)

    Prøv lige at tjek "The whitest boy alive" ud, og et band der hedder Utah (utah.dk) - disse kan personligt redde en hver situation, for mit vedkommende :)

    God lørdag!

    SvarSlet
  2. Hopper voldsomt meget rundt til Flogging Molly lige nu. Det sker med jævne mellemrum ^_^

    Ellers Dresden Dolls, Something For Kate, Humanwine, Boards of Canada, Ben Harper, A Perfect Circle, Valravn ... lidt af hvert - og noget af det er lidt gammelt, men det skulle helst ikke afskrække dig :)

    SvarSlet
  3. Hej Louise :)

    The Whitest Boy Alive er totalt hygge. Sidder og små-elsker det lige nu. Utah er næste på playlisten. Tak for tippet!

    Muld -> Heh, ja, det kunne jeg se på Facadebook. Det er fanme også festligt. Og alder har aldrig rørt god musik! Tak for input, også, er ikke nået hverken hel eller halvvejs igennem dem alle, men der arbejdes på sagen :)

    SvarSlet