4. apr. 2010

Hot-snot liste #4

Hot

- At svare "Jeg har SPIST den/det/dem/ham/hende!" hver gang min fire år gamle nevø spørger hvor et eller andet eller nogen er. Han er holdt op med at tro på mig, hvilket imidlertid ikke afholder mig fra at finde det evig-sjovt.
- Mad Men. Det føles lidt som at se mig selv som færdiguddannet for 50 år siden, bare i en moderat utro udgave. Hvis jeg bare får en sekretær a lá Christina Hendricks, når jeg er færdig, så har jeg ikke noget imod at være 50 år plus det løse for sent på den.
- DAR: A Super Girly Top Secret Comic Diary. På trods af navnet er det ikke så lyserødt endda. Seksualitets-roulette og prutter bør altid håndteres med et vist mål humor.

Snot
- Sparemåned. Afslutningen på forrige måned var lidt for festlig, måske, hvorfor jeg panik-ængstligt tager samtlige vagter, jeg kan få på jobbet.
- Regnvejr, der er så vådt og voldsomt, at man på trods af intentioner, viljestyrke, eder og forbandelser ikke rigtig kan tvinge sig selv op af sommerhusets sofa nær brændeovnen, for at smutte ned og blogge på stranden. Dang it!
 - At savne.

+Hot
- Chefen elsker mig for at ville arbejde hele tiden altid.

4 kommentarer:

  1. Åh Mad Men. Bare åh Mad Men. Det er fanme godt!

    SvarSlet
  2. Tænkte nok, at du også var fan :) Måske det lige bliver 10 takker bedre, fordi man er lidt branche-person?
    Elsker bare, at det ikke er så pinligt forudsigeligt som så mange andre amerikanske dramaserier. Men hvorfor, HVORFOR, skal de ryge så meget hele tiden?! Får så meget lyst til at drible ned i kiosken og købe en pakke røde kings, og det må jeg ikke, nej.

    SvarSlet
  3. Ja, det er voldsomt svært ikke at ryge imens. Oh ak. Jeg tror, at jeg elsker den mest fordi den rent faktisk udvikler sig. Der er masser af forandringer og karakterer, der udvikler sig, hvilket ikke er lige typisk for en serie. Selvfølgelig spiller det også lidt ind, at det handler om min branche. Især fordi det er en sjov branche.

    SvarSlet
  4. Myeah, det har du ret i. Og der er ikke nogle bad guys, som sådan! Ikke nogle scener, der afsluttes med at en karakter smiler skummelt og kniber øjnene sammen med et glimt af skadefryd gemt bag det hele. Meget lækkert og meget helstøbt persongalleri. Nydelse!

    SvarSlet