17. apr. 2010

Projekt

I dag fik jeg muligheden, for at designe en hjemmeside, hvilket fik min indre nørd til at bryde ud i ekstra mange bumser. Lugte lidt ekstra. Det er godt nok et års tid siden sidst, cirka, men det kan ikke være så problematisk, tænker jeg, velvidende at det er det jo nu nok.

Og selvfølgelig har det vist sig at være sandt. Uden en HTML editor sidder jeg med den rå kode, og jeg kan end ikke finde ud af at få et baggrundsbillede ind på siden. Nettet er fyldt med løsninger, der virker for alle andre end mig.

Derfor sidder jeg nu, lettere irriteret og lettere utålmodigt og venter på, at tørretumbleren bliver færdig med at tøre det tøj, som jeg skal have på i aften, for i aften bliver den aften, hvor jeg en gang for alle drukner min indre nørd. Han er tydeligvis en elendig én af slagsen alligevel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar