21. apr. 2010

Utroligt hvad man kan få en læseferie til at gå med

Jeg elsker sort, men måske mest at gå i det. Altså, ikke på goth eller emo måden, men mest fordi jeg er så helvedes farveblind, at der er få andre farver, som jeg tør stole på.  'Hvid, hvad med hvid?' spørges der i det fjerne, og dertil kan jeg kun sige, at hvid ikke rigtig gør noget for mig. Ikke ulig blå.

Så derfor lidt nyt design. Tiltrængt, måske, efter 225 tekster på langt mere end 225 dage. Det er dog kun en skitse, så det forandrer sig nok i løbet af den næste måneds tid. Forhåbentligvis til noget interessant. Noget grønt! Noget, der næsten fotosynteserer, for hvem kan ikke lide fotosyntese?

2 kommentarer:

  1. Argh! Hvid! My eyes ... >_<

    Håber virkelig at det er en meget, meget kort fase. It hurts O_O Gør i det mindste teksten større og mere fremtrædende så; svage farver på hvid baggrund er bare ... well, mean :(

    Grøn er godt, især for øjnene :)

    SvarSlet
  2. Jeg arbejder på sagen, men teksten er selvfølgelig absolut læselig på min skærm, ellers havde jeg ikke ladet dette stå som midlertidig løsning :) Beklager at det er træls på din.

    SvarSlet