4. apr. 2010

Påskelam

'Pfffffflargh', stønner jeg, og forsøger at forlige mig med min påskeægs-kvalme. Gårsdagens forholdsvist korte visit hos Farmor resulterede i en 'madpakke' bestående af alt for mange påskeæg, drysset med lidt hjemmebag. Kagehierakiet længe leve!

I morges måtte jeg så spise lidt chokolade for at få blodsukkeret op at ringe, i mangel på reel morgenmad i huset. Alt for mange dage i sommerhuset resulterer i tomme hylder.
Tre afsnit af Mad Men og fire rutsjeture op og ned af blodsukker-kurven senere befinder jeg mig stadigvæk i min seng, nær-paralyseret. Jeg burde gøre alt muligt, men min hjertebanken fortæller mig, at jeg ikke har godt af den mængde chokolade, der skal til, for at sparke mig ud af sengen. Jeg er afgjort påskelammet. Så slagt mig dog, en eller anden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar